Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 30 marca 2020

Małe tęsknoty...

Systematycznie pracujemy, twórczo spędzamy czas, ale już tęsknimy......

"Bardzo podoba mi się praca domowa i pilnie ją odrabiam. Tęsknię za moimi koleżankami i za Panią. Mam nadzieję że niedługo wrócę już do szkoły, bo bardzo za nią tęsknię. ........
Dzisiaj tato robił mi lekcje w-fu na moim podwórku. Graliśmy w berka, lotki i jeździłam na rolkach....Hania  K."

"Pozdrawiam wszystkich cieplutko. Tęsknię za Wami . Iga"


"....Chcę już bardzo do szkoły. Dobrze, że mam ogródek, więc codziennie staram się wyjść na podwórko. Maluję kredami na chodniku i jeżdżę trochę rowerem. Chciałbym wyhodować drzewko z mango, awokado i cytryny. Jaś"



  Bartek systematycznie wszystko realizuje i nie próżnuje ani chwili.... ale też tęskni już za szkołą.

"Bardzo dobrze idzie mi odrabianie lekcji. Życzę pani zdrowia i nie chorowania na żadne wirusy. Krzyś"
😄😊😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz